2016. július 15., péntek

Rém egyszerű mentás zöldborsókrémleves


Hozzávalók 8 személyre:
1 kg pucolt zöldborsó (v. Mirelit)
4 db sárgarépa
4 db fehérrépa
3 db krumpli
2 marék menta
1 nagy fej hagyma
1 dl olaj
4 dl laktózmentes tejföl
só, bors, gyömbér ízlés szerint


A hagymát megpirítottam, a zöldséget nagy darabokra vágva, a borsóval és a fűszerekkel együtt, vízzel felöntve összefőztem. Majd a répákat kivettem belőle. Belevágtam a mentát és hozzá adtam 4 dl laktózmentes tejfölt (a laktózmentesen táplálkozó nagymamám kedvéért) és összeturmixoltam, majd újraforrástól számítva 5-10 percig főztem.
Tálaláskor egy-egy répát a tányér közepére biggyesztettem, rá egy mentalevelet. Ez lett a dizájn.





!Voila! Ilyen rém egyszerű ez a krémleves. 



Levesbetétnek kölesgolyókat ajánlok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése