2014. november 3., hétfő

ASZTA-PASZTA


Egyik este a Kedvessel barátokat vártunk egy jó kis beszélgetésre. Gyorsan elkészíthető vacsorát rittyentettük melynek neve: ASZTA-PASZTA, azaz Azt taPasztalom, hogy Asztalon a Pasta.







Hozzávalók:
  • 3 fej hagyma
  • 1 szál póréhagyma
  • 1 cukkini
  • 30 dkg csiperkegomba
  • 3-4 szem paradicsom
  • 3-4 e.k. olaj
  • 2 e. k. cukor
  • kakukkfű
  • bazsalikom
  • bors
  • 20 dkg ementáli sajt



A hagymát szálára vágtam.
A serpenyőben kevés olajon cukrot karamellizáltam, majd a hagymát és egy két bababérlevelet, barnulásig dinszteltem.












Majd hozzáadtam a felkarikázott a póréhagymát, a kockára vágott cukkinit, a feldarabolt csiperkegombát és a fűszerekkel összerottyantottam. 

Végül a felkockázott paradicsomot is hozzávegyítettem, pár percig még főztem.






A kagylótésztát sós vízben andante -re főztem. 
Tányárokra adjusztáltam. Az elkészült gombás szószt ráöntöttem, és a felkockázott ementáli sajtot rászórtam.
A Kedves fotóival

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése