2014. szeptember 18., csütörtök

Buggyantott tojás


Ahogy ígértem a MustárkRém levesnél, íme itt a buggyantott tojás, amely lehet levesbetét. Önmagában pirítóssal, vagy lapcsánkával finom egytálételként is fogyaszthatjuk.


A buggyantott tojás forró ecetes (vagy citromleves) borsos fűszerezésű vízben főtt tojás.








Hozzávalók
  • 1 liter víz
  • 2-3 ek ételecet (vagy citromlé)
  • 5-10 szem feketebors
  • 1-2 babérlevél
  • személyenként 1 db tojás
A vizet az ecettel(babérral+borssal) lábasban felforraltam. A tojásokat merőkanálba ütöttem, és óvatosan belemerítettem a vízbe.













3-4 percig főztem, ezalatt a fehérje megkötött, de a sárgája folyékony maradt.










A tojásokat a merőkanálból kis tányérkákra helyeztem,
















majd megvágtam a középét, így a lágy tojásrész megmutatta magát. 

















Pirítós kenyérrel a saláta mellé szervíroztam ma este.










Fotók: Anyuka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése