2015. június 8., hétfő

Egy jó kis ParKáp bundás kenyérrel



A paradicsomos káposzta az egész család kedvence ősszel-télen-tavasszal, de főként nyáron. Hiszen ilyenkor a friss fejes káposzta levele még zöld. Így igazi - piros-fehér-zöld -, nemzeti színű lesz belőle a főzelékünk is.






Ehetjük üresen, főt, vagy tükörtojással, tofuval, fasírttal, sajtokkal, de még bundás kenyérrel is.
Most vasárnap ezt a változatot választottam.



Míg a sós vízben a felszeletelt káposzta főt, a lábosban hagymát pirítottam, majd 1 liter paradicsom pürét 2 evőkanál liszttel besűrítettem, sóval, őrölt köménnyel és kevés xillittel ízestettem. Ebbe szedtem át a megfőtt káposztát és 10 percig összefőztem.


Bundáskenyér: 

Fejenként 2 szeletelt magos kenyeret megmártottam a kevés tejjel felöntött tojásokkal, melybe kevés sót is tettem (lehet reszelt sajttal is dúsítani). Majd olajban kisütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése